yusmer bir de ne diyeceğim sana. Bizim çok yakın bi tanıdığımız çocuk psikayristi. Ondan fikir alıyoru sürekli. O bana şey dedi, çocukları olabildiğince boş bırakma sürekli bişeyler görsün boş tavana bakmasın demişti. ve ismini sürekli kullan demişti. 2 yaşa kadar ekran yasak. Ben hergün 40 ı çıktığından beri kitap okuyorum,onların resmini gösteriyorum, zeka kartları gösteriyorum,sürekli konusuyorum ki konuşmak beyin gelişimindeki en önemli şeymiş. Ama konuşurken de değişik kelimeler kullan demişti. Oyun halısına yatırıyorum oyuncakları görsünler vs ye. Bi dünya şey. Sen kendin bir yol çiz. Kimseye bakma