Tuanamam
7 aylık oğluma hala pusette yediriyorum 🙈😅 Oturabiliyor aslında, hatta kendisi desteksiz bile oturabiliyor yerde ama yemek sandalyesinde sürekli aşağı bakıyor, mümkün değil yediremiyorum. Kaşığı ağzına sokana kadar yrmek kalmıyor kaşıkta oraya buraya değmekten dökülmekten. Pusette de dik oturuyor ama doğrulup, o yüzden sorun etmiyorum, en azından aşağı bakamadığı için daha kolay oluyor yedirmek.