Oglum 9 aylık olacak haftaya dun vermemeye basladm fazlası ile bagımlısı olmustu onsuz ne uyuyor ne yatıyor ne duruyor bıraktırmamdakı en buyuk sebebde halen 06 ay kullanıyor büyüğünü aldım asla kabul etmiyor avent kullanıyoruz normalde her markanın büyüğünü aldım ama almıyor doktorum ya bıraktır yada ayına uygun kullan damak diş bozukluğu yapar dedı bende bıraktırma kararı aldım hem ne kdr buyurse o kdr zor oluyor bıraktırmak dedim ilk uykusunda direndi cok agladı ama ondan sonrası kolay oldu gecede 2 sefer mama için uyanıyor mamasını içince arkasına agladı salladım ninni actım uyudu sizler ne kdr sürede tamamen unutturdunuz gece uykusunda aksaklık oldumu zor oldumu tabi emzık buyuk kolaylık aglayınca verıyordm susuyordu ama kendı rahatım ıcınde oglumun agız yapısının bozulmasına göz yumamazdm ilk gunu atlattım bakalım bundan sonra nasl olacak 😪