balyanakannesielif dilarammm ben zekai Tahir de yaptırdım cook memmun kaldım doktorum da çok ilgiliydi numarasını verdi ilgilendi randevu ile çalışıyolar yanlız 1 ay oldu oğlumu yaptirali🙂 Hiç bir sorun kalmadı hiç bişeyde yazamadım 🙄 22 aylik oğlum bu arada 👋
Annesininbaloglu dilarammm Vedat Ali Can oğlu sünnete bir numara özel doktor ilgilenmesi herşeyi kesinlikle pişman olmazsın benim bebegmde sünnetini yaptı aratirabailirsin netten
Cerenimo6 dilarammm vedat ali canoglu daha yeni yaptırdım cuma günü gerçekten çok ilgililer vhatsapptan fotoğraf atıp herşeyi soruyorum anında cevap yazıyor doktor klemp yöntemi ilk gün Çok ağladı ilk çişte ama iki gündür öyle ağlamıyor yarın klemp çıkcak Bakalm şifa olsun bebislerimize
Annesininbaloglu dilarammm https://www.google.com/search?q=vedat+ali+canoglu&oq=vedat+ali+can&aqs=chrome.4.69i57j69i61l3j35i39l2.3487j0j4&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 bu link size yardımcı olacaktır.ilk muayene yapıyor ücretsiz sonra ne zaman isterseniz sünnet nakit 450 kredi kartı 500
Hatice3 Annesininbaloglu canım bu sünnet ücreti 450 dolar olarak gözüküyor internette sen tl olarakmı demiştin