snysny Egesilaali canım ben kullandım. Ağlama krizlerine tek çareydi. Telefodan açmakdan gına gelmıstı
Balbocegimm Egesilaali uyku arkadaşı olarak içindeki cihazı çıkararak 6. Aydan beri kullanıyoruz. Ama onun öncesinde o cihaza ek kullanmadığım telefondan sabaha kadar süpürge piş piş sesi açık yatardı 🙄