Uykusuzanne2606 Emmeyi bıraktıktan sonra 3.-4. Günleri günleri düzelmişti ama 5.-6. Günleri sar başa döndük. Neden olabilir? Ben ne yapmalıyım? İnanın kendi uykumu geçtim ona çok üzülüyorum. Uykusunu alamıyor ağlayarak uyanıyor.
3MelekAnnesi3 Uykusuzanne2606 baslık içeriği ve nick uyumu 😂Allah yardımcın olsun cnm bilgim yok üstte kalsın
Fatmaumut Uykusuzanne2606 Bizde aynı ilk zmanlar iyi deliksiz uyurdu..su iki üç gündür gece bir ara uyanıyor snra ukum.ukum diye ağlıyor oğlum annem burdayım hadi yat uyu diyorum sallıyorum beşiğini ağlaya ağlaya dalıyor. Anlamadım meme istemiyor artık ama bile bişey oldu 25 aylık
Uykusuzanne2606 Fatmaumut sizde mi emmeyi yeni bıraktırmıştınız? Merak ediyorum kesintisiz uyuması için kaç güne oluyor. Yada ben bir yerde yanlış mı yaptım? Kafamda deli sorular
Fatmaumut Uykusuzanne2606 Evet bizde yeni bıraktık yaklaşık bir hafta filan bir buçuk hafta filan oldu. Gündüz bir kere uyuyor akşam 9 oldu mu ukum der uyuturum zorlamadan uyur..bu ara bana çok düştü..nereye giderse bensiz gitmez . Gece kalkıp yanindamiyim diye bakar ..meme yi kesince böle oldu