asel16_hurmuz cileklikahve94 evet canım benimkininde öle 2 aydır öle damakları ve küçük bi sivri bişey var inşallah biran önce çıkarda rahatlar bebişlerimiz
Crnuraz2021 cileklikahve94 canım benim bebeğim 2 ay 15 günlük meme reddi yaşadım zaten simdi biberonda tutmak istemiyor ne yapmalıyım mamadan mi tiksindi biberonu mu sevmiyor en basından beri Philips avent kullanıyordum
cileklikahve94 Minikkusuumm bir süre sonra geçti bizimki mamayı filan degistirdim biberonu da degistirdim şuan süt içiyor ama ek gıda reddi başladı şimdide 🤦🏻♀️
dontsleppyunhappy cileklikahve94 dişte olabilir, boğazında enfeksiyon da olabilir, onun için kontorole götürün, birde pamukçuk varsa ağzında ondan da olabilir.