7,5aylıgız .ben de 3,5aylık olduğundan beri biberon reddi yasıyorum.kasıkla da hep ziyan oluyor.kırk takla atıyorum yedirirken.biberon da değiştirdim fayda etmedi.emzik emiyor ona bağlıyorum.ek gıdaya geçince bıraktım üzülmeyi.sizi cok iyi anlıyorum.o yüzden az sabır.