bambammom
Tam olarak aynı düşünceyle silikon yaptırdım ben de 😃 Başka çaresi yok, hiç kremlerle bitkilerle zaman kaybetmeyin. Kremler çaylar bitkiler sadece içerdikleri östrojen hormonuyla sarkmış olan dokuyu toparlayınca büyümüş gibi görünüyor, ya da ödem yapıyor, aynı adet dönemindeki gibi önce şişiyor sonra yok oluyor. Yani tabi o şişme de zaten minicik bir miktar oluyor 🤷🏼♀️O da tabi benim gibi zaten dolacak toparlanacak bir doku yoksa fark etmiyor, desteğin üstüne koyacak meme dokunuz yoksa destekli bikiniler sütyenler de bir işe yaramaz. En son hmden içi dolu 70 A bir bikini almıştım, neredeyse tamamen dolu, nefesim kesilene kadar oradan buradan sıkıştırdık yine de yoktu ve o da bardağı taşıran son damla oldu benim için 😂😂