Bir ilahiyatçı olarak söylüyorum Bu konular biraz karıştırılıyor Eğer normalde adetiniz her ay düzenli bir şekilde belli bir günde oluyorsa ilk defa bu durumu yaşadıysanız bu durum özür kabul edilir oruç da tutulur namaz da kılınır Eğer bir sonraki adet döngünüzde Ki aradan en az 15 gün geçmesi gerekir yine aynı durumu yaşarsanız ve kahverengi gelip böyle devam ederse o zaman adet döngünüz değişmiş kabul edilir ve özür durumundan çıkar