Kızlar bebeğim 4 aylık sütüm biraz azaldığı için mama aldım biberonla ilk denedim almak istemedi bende kaşıkla verdim yedirdim şimdi de biberonla imkansız içmiyor kendi sütümü sağıp biberonla vereyim bari tutar mı diyorum onuda biberonla içmiyor anca kaşıkla içiyor nasıl biberona alıştırabilirim başına gelen var mı ne yapsam bilemedim geceleri mama vermek istiyorum veremiyorum