Merhaba hanımlar doğum yapalı 6 ay 2 gün oldu . Bi iki gündür . Adet sancısı gibi hafif yoklayan ağırlarım var ama adet giremiyorum . Ve bu bende baş agrusı sinir stres yaptı . Var mı böyle şeyler yaşayanlar . Ya da adet Olucam yakında bunun mu belirtisi ?