2halime Kızlar 7 Ay önce epidural doğum yaptım. Doğum sonrası krem de yazdı doktorum kullandım, ama dikiş izi hala hafif kabarık ve kırmızı. Normal mi ne zaman beyazliyor
Seden 2halime Normal canim, her vücudun tepkisi ayni değil iyilesme süreci vs. 1 sene sonra düzelir. Benim 2 sene oldu iz hic belli değil nerdeyse doktora da bağlı tabii.
Defnemm22 2halime 2 sene oldu benim kızarık değil ama iz belli oluyor hala arkadaşımın da 2 sene oldu onda çok az belli
2halime Seden teşekkür ederim 🌸 2 sene olmuş sizin hala o bölgede çok fazla hissizligi hissediyor musunuz peki
2halime Defnemm22 kızarık ve hafifte Bi şişlik var hala zamanla beyazlayacaktir o zaman teşekkür ederim 🌸