Birhayal ahahhaaa :)) ya zaten iş yapmayı çok seven birisi değilim çok çabuk yoruluyorum ve evde hepimiz çok dağınığız böyle olunca da daha zor oluyor temızlık.. Ev toplu olunca süpür,sil zor değil.. Düzenli yardım alıyorum zaten de kapanmada gelemdi iş başa düştü :((