Alpaybus İyi geceler kızlar. Oğlum 13 aylık, gece emmek için 2-3 defa uyanıyor. Artık gece beslenmesini sonlandırmak istiyorum ama nasıl yapacağım konusunda bi fikrim yok. Yardımcı olursanız sevinirim.😊
Teomanannesi Alpaybus bugün 3. Gecemiz ilk gün çok Ağladı emmek istedi kucakta sakinleştirip iki kere de su verdim dün ağlamadı sık uyandı geri uyuttum suda vermedim bugünde sık uyanıyor geri uyutuyorum bakalım nasıl ilerletyecek🤷🏻♀️
tuval Alpaybus o aylarda uyandıkça emzirdim zamanla kendileri bırakıyor ek gıdaya tam alışınca bol su içince uyanmıyorlar gündüz ana ve ara öğün yapıyorum bol su içiyor. Diş çıkarma dönemi değilse kendileri bırakıyor.
Alpaybus tuval gece beslenmesi diş çürümesine ve kulak iltihabına sebep oluyormuş yoksa emziririm sıkıntı değil de o yüzden tereddüt ettim
tuval Alpaybus zamanla bırakıyorlar kulak iltihabı olmadı dediğim gibi gündüz tam doyunca kendileri istemiyor 17.-18.-ay gibi alıştı su veriyordum uyanınca çok uyanmamaya başladı