Cagatayinannesi nilosko biz özel olan menenjit i 4ayinda olduk dün yani. Devletin yapılanı zaten ordaki takvime göre sanırım o 9 devlerin yaptığı
Ylmzkbra06 Milasmom merhaba bexero ve nimetrix aynı anda mi yaptılar. Doktorumuz bize de 7 ve 13 ayda dedi
Milasmom Ylmzkbra06 merhaba biz nimenrix yaptirdik 7. Ayda. 2.dozunu önümüzdeki ay 13 aylik olunca yaptircaz. Bexero yaptirmadik o aşı o zamanlar yoktu yeni gelmis sanirim ülkeye. Ilerleyen aylarda onu da yaptiririz gecmediyse doktorumuza bi sorcam.