Wanderlust Bende 3 aylıkken yaptırdım 10 gün önce falan yani ilk dozu, iğne değil ağızdan veriliyor herhangi bir yan etki olmadı. Ebe yarım saat içinde kusmasın dikkat edin dedi sadece, allahtan uyudu da kusmadı çünkü bu ara çok kusuyor. Ama geçen aydı sanırım burda bir postta okumuştum aşı olduğu gün bebiş rotavirüs belirtileri göstermiş şaşırmıştım