Minik12 Bizim de geçen hafta 38lerde başladı duş aldırdık calpol verdik fitil verdik arada düştü ama genelde yüksek seyretti. Alarm kurup saat başı ölçtüm takip ettim. Sahura kalktığımızda 39.5 ölçtük hastaneye koştuk hemen. Orda da düşüremediler damar yolu bulamadılar filan serum içinn mahvoldu çocuk. Orda Bi şurup vermişlerdi fitil den sonra zaman dolunca, düştü ateşi. Eve gittik yine aynı. Yükseldi, yine 39.7 görünce gittik gece. Ilık uygulama yaptık şurup verdik hastanede, sonra eşim dedi ne veriyorsanız ondan verelim çünkü o düşürüyor, kadın bize calpol yazmıştı yine çünkü işe yaramamıştı. Pedifen verdim yazayım dedi 🤦🏻♀️Sonra öğrendik ki calpolün ağrı kesici özelliği, pedifenin ateş düşürücü özelliği daha yüksekmiş. Yükselirse Bi doktora götürün lütfen ve saat başı ölçün, çok geçmiş olsun.