Ayse_54 ememediği için sana öyle geliyor,ben de az sanıyordum, emdikçe açıldı göğsüm, emzirmeye devam et. Fışkırmayı bilemicem ama çocğu rahatsız eder,ilk bir sağıp normal akmasını sağlamak iyi fikir. Zamanla terbiye oluyor göğüsler merak etme,ikisini de emdikçe düzene giriyor.