Arkadaşlar 3 aylık oğlum geceleri hirlayarak uyuyo o kadar zorlanıyor ki nefes alırken en son ağlayarak uyanıyor fizyo damla kullanıyorum ama ise yaradığını sanmıyorum siz böyle birşeyle karşılaştınız mi ve önerisi olan var mı o öyle zor nefes alırken ben uyuyamıyorum çünkü 😔