Arkadaşlar oğlum 15aylik doğduğundan beri gaz problemi var.hic biseklde kolay gaz yapamıyor malesef iki saat döner ikinip alınır bı pırt anca yapar döner yatar.iki bı saat snra yine aynı.gun içerisinde de hiç gaz yaptığını duymuyorum var mıdır bu durumu yaşayan.gaz damlaları ve probiyotikleri denemistik bebekken.biraz da hareketsiz bir bebek.emekler ayağa kalkar ama yürümüyor hala.