Dogdugundan beri pilates topunda uyutuyoruz, 4.5aylık 4.sıçrama ve aşılar birleşince çok zor geçti son günler herşeyi denemek zorunda kaldık çok karşı olduğum halde battaniyede ayakta sallama dahil, sizler nasıl uyutuyorsunuz deneyimleriniz önerileriniz nedir