Cinarhuseyininannesi 24 aylık yeni kestim ben de. Önce gündüz emdiğini kestim sadece uyurken ve uykudan uyanınca emdi 2 hafta falan. Bikaç gün önce de komple kestim. Her uyandığında ağlayıp memeye saldırıyo hala. Memede sütler yok annem memesiz uyuyosun artık diye anlatıyorum her seferinde. Saçlarını okşuyorum. Yavaş yavaş konuşuyorum benim güzelim büyüdü memesiz uyuyo, annesini üzmeden uyucak benim kızım, hayatımın anlamı, güzel kızım falan diye konuşuyorum. Biraz ağladıktan sonra elini mememe sokup uyuyo