Kızım 4 aylık şuan uyanık ve birhaftadır düzenimiz şaştı saat 2 den aşagıya uyumuyor uyuyakalacağız diye öyle direniyoruz ki eşimle uyumak yok siz neler yapiyorsunuz erken uyuması için bir çözümünüz varmı şuan ağlamamak için kendimi zor tutuyorum çok uykum var ve çok yorgunum ne yapıcam bi akıl verin