Fatm Merhaba canım annelerim 1 yaşında bebeğim gece her 3saatte bir mamaya kalkıyoruz. doktor bırakalım gece beslenmesini diyor ama biberon almazsa uyumuyor ağlıyor🙈 yardııııımmmm💖👩❤️💋👩
Sevgilimmm Fatm 15 ayligiz..gece bir kere mutlaka kalkar doktorumuz 2 yaşına kadar verebilirsin dedi ama ben mide rahatsızlığı vs gibi şeyler olur diye korkuyorum. Bırakmıyor da biberonu 😀