Gkalp kesinlikle izletmeyin. 2 yasina kadar dijital ekrandan uzak tutmamiz gerekiyor. cocuklar zaten buyulenmis gibi bakiyorlar cunku onlarin gozleri beyinleri dijital ekran icin uygun degil. hem gozleri bozukur hem de tv izlemeleri basli basina otizm sebebi. cunku tv her seti hazir eriyor onlerine. zihinsel gelisimleri kesfederek deneyimlerek degil hazir geliyor ve bu sinaps baglantilarinda zayiflik olusturuyor. bu bir inanma meselesi degil dunyanin yuvarlak oldugu kadar gercek. ben izledim gerilik yok bende deyip de cocuguna tv izleten kisiler zaten en guzel ornek. bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunabiliyor ve ustelik bu fikre inanilabiliyor arastirma geregi bile duymadan mesela.- 2 yasindan sonra da gunde yarim saat once kendimizin izledigi faydali yayinlari izletebiliriz.