Hep birlikte nazar edelim bence 🤣🤣🤣şaka bi yana ada çayı içmiştim mastır olduğum dönem gece çok doluydu göğsüm arabayı gece yatmadan önce içince rahatlatıyor bnmde kizim 3 aylik gece gündüz surekli akıyor birini emerken diğeri surekli üst degisorm sinir oluorm yani artık ole çok abartılacak sutum de yok ama yinede olan akıyor deneyebilirsiniz ada çayını deneyin