Mls2121 Ceyceylan amin şuan çok kötü ağrım var inşallah yarına kdr hafifler çok pişmanım şuan çektirdiğime
Ceyceylan Mls2121 içinden et çıktıktan sonra kendiliğinden geçmesi imkansız oluyor mecbur operasyon olacaktınız bi kaç gün ağrır sızlar sonra hafifler Allah şifanızı versin 🤲
Mls2121 Deletedmom0099 meraba tırnağımı sabah doktor tüm çekti malesef ve şuan çok ağrım var ilaçta fayda etmedi rahatsız etmiyorsa kaç günde acısı hafufledi bide yarın akşam kendimiz pansuman yapacakmisim ama bn çok korkuyorum bandaji çıkartmaktan
Deletedmom0099 Mls2121 ya benim çektireli 10 sene falan oldu hiç hatırlamıyorum gerçekten ağrım olmamıştı ama yüksek dozda ağrı kesici içiyodum diye hatırlıyorum çok geçmiş olsun, dikiş attılar mı? eğer atılmadıysa tekrarlayabilir çok çok dikkatli olun keserken
gzm_42 Mls2121 benimkide iltihapliydi canım tamamen mi yaktı hem çekip hem yaktiysa ordan hiç tırnak cikmiycakmiymis bidaha merak ettim
Mls2121 gzm_42 valla hem yaktı hem dikis attı bilmiyorum ki nasıl birşey demedi o konuda ama 3_4 ayda uzar tırnak dedi
Mls2121 Deletedmom0099 yâa dikiş attı atınca mı tekrarlıyor boşuna mı çektirdim ki üzüldüm çektiğim acıya şeyse keske
gzm_42 Mls2121 ay benim tırnağın sadece kenarlarını yaktı ama zor uzuyor benimki çok can sıkıcı bu tırnak işi ben ilk parmağımı görünce dedim bu tırnak düzelmez ama elhamdülillah düzeldi
Mls2121 gzm_42 gormeyede kokuyorum inanın ama sadece acısı geçsin istiyorum şuan yarın akşam görünce ne yapacam bilmiyorum inanın 😓
gzm_42 Mls2121 ay öyle deme korkma içini ferahlat sütun çekilir çocuk falan emziriyorsan eğer o kadar üzme kendini derdi veren dermanini da verir benim parmak iyilestiyse seninkide hemen iyileşir korkma sen benimkini bı görseydin korkardın onun için o kadar korkma benim tırnağı çekmedi ama tırnağın ortasında bile dikiş atmış hatta burda o zamanlar paylasmstm bayanın teki siz bence başka doktora gidin bu parmak iyileşmez demişti
Deletedmom0099 Mls2121 yüksek dozlu ağrı kesici içseniz bi süre emzirmeseniz sütünüzü sağıp dökseniz olmaz mı?
Mls2121 Deletedmom0099 valla bir tane yazdı ama ne kadr etkisi var bilmiyorum emziriekenede birşey olmaz dedi
Alpbebek2 Mls2121 canım ameliyat oldum ben ama ondan önce bir yumurta sarısı iki kaşık kadar un hamur yapıyorum parmağına doluyorsun sabah yikiyorsun tüm iltihabı çekmişti rahatlamıştı yumuşacık olmuştu bı dene istersen
Mls2121 Alpbebek2 çok saolun ama bnde ameliyat oldum çektiler tırnağı ve ağrısından duramıyorum çok kötü sizin kaç günde ağrı azaldı dün sabah yaptılar
Mls2121 Ceyceylan canm rahatsız ediyorum ama bn 2 gundur pansumana gidiyorum tırnak için pansuman yaparken doktor bı krem verdi onu sürüyorlar ama doktora bı sor bunu dediler zor kurur dedi orada pansuman yapanlar sizde surdunuzmu ilk günden beri kremi kremin adı fucidin krem