Beyin emarını çektirdik Beşiktaşta bir klinikte açık emar makinesinde yani bi deliğe sokmadılar heryeri açıktı sadece alt ve üstünde makine vardı, tost gibi düşünün 😄 Kızımı 12den 5e kadar uyutmadım uyumasın diye yüzünü yıkadım ayağını gıdıkladım zor oyaladım. Oraya gidince makineye bende çıktım evden yastık getirmiştim hemen ayağımda salladım 3 dk içinde uyudu. Hemşire kundak yaptı böyle yapalım dedi kızım ağlar dedim istemediğimi söyledim. Max 15 dk sürdü kafasını oynatmasın diye yanlarına birşeyler koyuyorlardı ben onuda istemedim hiç kıpırdamaz uykusu ağırdır, güzel ve rahat geçti 😍😍 ama yine de kızımı makinede görmek içimi sızlatmadı değil inşallah sizin böyle bir deneyime ihtiyacınız olmaz 😢 yine de çektirecek anneler varsa rahatlamanıza yardımcı olmuştur inşallah