BuglemVeAnnesi Bir kaç gün sonra Bebeğim 3 aylık olucak kızlar. Gözleri çekik bir bebeğe sahibim 🥰 ama bazen sanki gözünde kayma var gibi geliyor. Korktum biraz. Sürekli olan bişey değil. Kafama çok takmaya başladım. Acaba gözleri çekik olduğu için mi bana öyle geliyor bilmiyorum. Çoğu bebekte olur diyolar. Henüz göz kordinatlarına hakim olmadığı için olur diyolar. Sizdede böyle oldumu. Sonradan düzelirmi acaba 😓
Busra38 BuglemVeAnnesi 4aylikken goz muanesi oldu bebisim gozde hafif kayma var dediler ama zamanla gecer dediler geneden 6ayda bir control edilmesi gerekirmis
EsraEfee 4 aylikken doktorum gozde kayma oldugundan suphelendi goz doktoruna yonlendirdi. Goz doktoru bi sikinti olmadigini soyledi cok sukur. Ama bende taktim bi kere. Devamli cocugun gizlerine bakiyorum nerdeyse
BuglemVeAnnesi BuglemVeAnnesi bizim bi kaç gün sonra göz muaynesi olucak ? Acaba orda anlaşılırmı yoksa daha erken mi bişey söleyebilmesi için ?
Busra38 BuglemVeAnnesi gecer gecer Allah iziniyle merak etme ona yalanci goz kaymasi bile derler gecici bi surec oldugundan
BuglemVeAnnesi Busra38 insallah ya. Çok kafama takıyorum. Yani çok şükür daha kötü hastalıklarda var halimize şükretmek lazım ama anne kalbi işte herşeyi sağlıklı olsun istiyor 😞