Ceylanceylin aşılanma tabiki hastalığı bitirmeyecek ya da aşı olunca hasta olunmuyor diye bir şey yok. Aşının amacı riski azaltmak kanıtlanmış veriler gösteriyor ki aşı vurulanlar için hastalığı hafif kötüleşmeden geçiriyor. Mesela dün İngiltere de coronadan dolayı ölüm gerçekleşmedi. Corona hep bizimle olacak ama riski azaltmak önemli olan. Şöyle düşünün siz grip var diye dışarı çıkmamazlık yapıyor musunuz hayır hayatınız aynı şekilde devam ediyor. Ayrıca kısır yaptığını kim nerde kanıtlanmış bununla ilgili bilimsel bir makale var mı yok ama coronanın etkileri ortada.