zeynepduha Memeler ne zaman terbiye olur ve meme ucu yaraları ne zaman geçer kısacası ağrısız emzirme dönemi ne zaman başlar ☺️
Morfrenk zeynepduha 2 aya geliyordu neredeyse terbiye olması ve yaralarımın geçmesi. 4.aya kadar sızısı sürdü sonra hiç bir şey kalmadı
Fatmaklc zeynepduha doğru emzirme tekniği kullanmıyosunuzdur buyuk ıhtımal cunku gogsum hıc yara ve asırı doluluktan agrımadı 5 ay 22 gunluguz bence emzırme teknıgınızı duzeltırsenıx hıcbır problemınız olmaz
Aysemme 1 ayda yarası gectiama ağrısı hala devam ediyor terbiye de olmadılar 4 ay 14 günlük bebeğim :)
zeynepduha Fatmaklc her videoyu izledim çok araştırdım maalesef doğru şekilde kavramıyor bebeğim memeyi
MasalMomy zeynepduha Yaralarım 10 günde geçti 1 ayda yara acısını unutmuştum. Terbiye olması 2 ayı buldu. Bazen hala emmezse sızar sütüm sızlar ama artık umursamıyor insan. 10,5 aylık kızım 🌼
Ozlemparlak zeynepduha bende yaralardan cok ağlıyordum 23 günlük oldu bebegim ceviz kabuğunu gümüş kapak gibi kullanın canim cok ise yarıyor bide göğüs ucu kremini hep sür ceviz kabuğunu da koydun mu geçiyor bende cok ise yaradı
Fatmaklc zeynepduha tam bu sebepten yara olur acı agrı olur ama bılemedım ben yasamadım oyuzden bısey oneremeyecegım