turansmom Goksuuuu Aay aklımdan şuan o geciyordu acaba nasildır diye. Çok teşekkür ederim, birde bu ikinci ellere nasil güveniyorsunuz? Yanlış anlamayın bende o kadar para verecegime letgo, dolap gibi yerlerden alayım diyorum ama guveniyorum🤷♀️
Aliasil-34 turansmom evet çok pahalı canım bende Bi arkadaşımdan ödünç aldım çok memnunum eğer kendim alsaydım lansinoh alıcaktım ama çevremde bulunca alamadım sende Bi sor etrafına
Ahsen211016 Bende ilk 2.5 ay sağım yaptım arada birde yapıyorum hala tavsiyem awent ben çok memnun kaldım 👍🏻
Bfiliz turansmom şöyle söyliyim ben ablamınkini kullandım makina 4 sene önce alındı ablam kuzen ve ben kullandık bu seneler içinde hala sağlam
Woody turansmom huni seti(yani gögse ve süte depen tüm parçaları) sıfır olarak alacakdınız ekstra. 2. El sadece motoru olmuş olacak. Diğer turlu ben de kullanamazdım https://www.gittigidiyor.com/bebek-anne/medela-sut-sagma-seti-pompa-yedegi-mini-swing-lactina-uyumlu_pdp_625902736