Mom064 Beslenmeden kaynaklı olabilir tavuk süt ürünleri yendiğinde yada çok sıvı aldığında genelde kaka beyazlaşıyor. Besin kaynaklı olduğunda maksimum 3 4 bezde renk düzelmeye başlıyor zaten bizde bir dönem yaşadık. Sonra safra yada karaciğerine bakıldı temiz çıktı şükür. Sen yinede bir gözlemle düzelme olmazsa direk acile git baktın düzeliyor rutin kontrolü yakınsa onda da kesin bahset konudan canım. Hemen düzelir inşallah 🙏🏻