Mama kullanan arkadaşlar mamayı ne zaman ve nasıl bıraktırdınız. Şuan sadece sabah, akşam ve öğle uykusuna yatarken mama içiyor. Gece de 1 kere içiyor onu kesmeye başladım 1 haftadır vermiyorum. Yavaş yavaş gündüz mamasını da bıraktırmak istiyorum. Mama bırakıp alternatif olarak bir şey veriyor musunuz? Süt, devam sütü vs gibi.