kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegim 2 ay 9 gunluk ve bugun ishal seklinde kaka yapmaya basladi ne yapabilirim. Bol bol emziricem ama sizce su vermeli miyim ? Normal sartlarda vermiyordum. Kendim bolca iciyorum su
Zerr kaymakliekmekkadayifi Emiyorsa su vermene gerek yok. Gurul gurulsa, doktora götürmende fayda var, geçmez çünkü
Organikumos kaymakliekmekkadayifi devam ederse doktora gitmen gerekir. Bu aylarda ishalin sebebine kesin bakılmalı çünkü. Kendinde bol bol muz patates falan tüketebilirsin sütten geçmesi için. Susuz kalmasından korkuyorsan belirtilerine bir bak istersen internetten. Geçmişler olsun 🙏🏻
GoGirl kaymakliekmekkadayifi kac kez yapiyor o onemli yoksa bebekler civik yapabiliyor.ama guruldama su gibi cok sayida yapma varsa doktora goturun ishal onemli sivi kaybi olur
kaymakliekmekkadayifi Zerr bu gece takip edicem eger devam ederse yarin goturucem doktora gurultu emerken oluyor
kaymakliekmekkadayifi GoGirl saat 4 5 ten beri kac bez degistirdiysem hepsi kakliydi hatta 2 kere ustune bile bulastirdi o sekilde ve su gibi birde kopuklu
GoGirl kaymakliekmekkadayifi doktora goturmekte fayda var o zaman yine de kucuk cunku belki de usutmustur ama bol bol emzirin gecmis olsun
kaymakliekmekkadayifi Mumsyyy o ihtimali de dusunuyorum birde alerji yapacak tetikleyecek bisey yedim mi diye dusunuyorum fakat aklima gelmiyor bi turlu
Utkucan kaymakliekmekkadayifi su verme canım ama kakanın cıvık olması bir tespit değil sen gün içinde kaç kez kaka yaptığına bak beşten fazla kez kaka yaptıysa ishaldir bezdeki o bulaşma şeklindeki az az kakadan bahsetmiyorum tabi
kaymakliekmekkadayifi Utkucan normam sartlarda ben bebegimin altini her açtığımda kakali aliyordum ama kivamli kaka su anki su gibi ve kopuk seklinde
iremm_029 kaymakliekmekkadayifi bezi dolu dolu gunde 6 7 kez sulu yapıyorsa ishal deniyor 7 yada 10 günden uzun sürerse dr. Götürülmesi gerek canm senin kaç kez yapıyor? Ve kacinci gün? o dönemlerde bizde olmustuk 7 8 gün sürmüştü bol bol emzirdim mama da verdiğim için ishalde olduğu için 1 cay kaşığı su verdim 8 günden sonra bitmişti şükür