Aysek1 erken tabiki ama oturtmayın çok hafif yastık üstüne dikleştirerek yatırın turyormuş hissi yaratır onda ağlamaz ozaman benim kızımda öyleydi gerçi 4 aylıkken o yastıktan kendi kendine kalkıp oturmuşdu 😀denkmi geldi diye düşündük sonra bir baktık hep yapıyor doktorumuza sormuştuk kendi yapıyorsa sıkıntı olmaz vucudu hazır demekki demişti bize