Duhaeren3003 Herkese iyi akşamlar 42 günlük bebeğim var gaz çıkardığında çok kötü bir koku çıkıyor neden olur bi bilgisi olan var mı şimdiden teşekkürler
Duhaeren3003 Morfrenk Evet genelde 3-4 günde bir yapıyor ama bu koku dünden beri çıktı daha önce yoktu sadece anne sütü ile besliyorum
Morfrenk Duhaeren3003 üşütmüştür arada olur öyle başka bir sıkıntısı yoksa koku gayet olağan bir durum☺️