Benburdayim1 Önceki hesabım spam yediği için yeni hesap açmak zorunda kaldım bebeğim dalının bebek yagindan içmiş birşey olur mu ya
Benburdayim1 Guligul 1 9 aylik bebeğim evet küçük kutuydu üstü başı bütün kıyafeti hepsi yağ ama ne kadar içmiş bilmiyorum sadece bayaa bir üzerinde vardı bir zararı varmı bunun acaba
Guligul Benburdayim1 likir likir icebilecegi tatli bir sey olmadigi icin cok fazla yutabilecegini sanmiyorum. Tadina bakmistir o ayri. Yine de icinizin rahat etmesi icin drunuza bir danisin o sizi dogru yonlendirsin. Gecmis olsun.
BalarisiYusra Benburdayim1 canım geçmiş olsun bence acile götürün bilemiyorum zararını bende 3yaşlarımda arabanın motor yağını içmişim 🤭acile götürdüler midemi yıkıcaktı doktor ağlamıştım izin vermemişim doktor da karpuz yedirin demişti midesi temizlensin demişti 19 aylık karpuz yiyebilir mi bilmiyorum yinede doktora götürün
Benburdayim1 Guligul bilemiyorum yaa üzerine dökülmüştü yani baştan aşağı kıyafeti yağdı zaten küçük paketti ama
BalarisiYusra Benburdayim1 emin ol arabanın motor yağı daha kötü yinede için rahat değilse götür doktora
mihrosum Benım kızım da ıctı canim bıse olmadı. Tek farkı bızımkı bubchen marka. Bizimkinin ilk de degıl Yanı sana hastaneye gitme demem. Ama kolonya ıctıgınde bız acile gittik adlı vaka sayıldıgınsan bizi karakola yonlendırdı ler 2 saat ıfaedemmı aldılar. Yılbaşını karakolda gexırmıstm. Bebek yagını tehlikelı dusunmedım ogunkasla goz arasında acıp ıcmıs heryer yagdı bıde bir guzel ıcıyor anlatamam yemek versem yemez. Elhamdülillah bıse olmadı. Tabi olmaz anlamına gelmiyor ama ben sadece deneyimim anlattım
Benburdayim1 mihrosum çok şükür 2 saattir birşey olmadı zaten çoğunu üzerine döktüğü aşikar ınsallah bir şey olmaz götürmedim hastaneye
Ultraslan40 112’yi arayıp danışman doktora durumu izah edin, en azından içiniz rahatlar. Ah şu bebekleri 5 dk bırakamıyoruz, her an tehlike saçıyorlar. 🤷♀️
Benburdayim1 Ultraslan40 sadece 5 dakka sesi çıkmayınca mutlaka biz hastanelik oluyoruz çok şımarık oluyor
mihrosum Benburdayim1 ah kuzum kremm mı yemedı kolonya ki ıcmedıı sampuan yedı bebek yagı. Yanı buldugu agzında gıdıyor nerden buluyor nasıl alıyor aklım almıyor ama bir sekılde ulasıyor