Serenselinsamet Merhabalar Dokuz aylık bir kızım var ama hala emeklemiyor yürüteç de kullanmıyoruz yürüme arkadaşı edindik beşiğe tutunup ayakta da durmuyo ben olmadan yürüme arkadaşı da kullanamaz ne yapmalıyız bilemedik?🤷
Serenselinsamet Zehrabaysan yürüteç ile ilgili olabileceğini pek düşünmüyorum ben bizim ilk çocuğumuz inanılmaz kucağa alıştırkdık biz de en büyük etmen bu oldu
Zehrabaysan Serenselinsamet valla ben kucağa da almıyorum ya yürüteç ya yerde ya mama sandalyesin de arada kucak da ama tık yok
Serenselinsamet Betim tabiki her bebeğin gelişimi farklı ama dokuzuncu ayda artık bi zahmet emeklerin diyo insan
Serenselinsamet Klcctugce kollarının altından tutup yürütmeye çalıştığım da ayakları ile inanılmaz adım atmaya çalışıyor adeta çırpınıyor
Avucumdagokyuzu Benim oğlumda dokuz aylık. Emeklemiyor ve sıralamıyor🤷🏻♀️ Doğduğundan beri karın üstü zaman geçirmeyi hiç sevmedi o yüzden böyle olduğunu düşünüyorum ama bayramdan sonra doktor kontrolüne götüreceğim.
Organikumos Serenselinsamet Hiç emeklemeden yürümüşüm ben. Bazı bebek beceremiyor demek ki kızımında hiç emeklemekte gözü yok. Bende yürüteç sağlıksız almıyım diyordum ama onsuz bu iş çözülmicek gibi en azından günde 15 20 dakka binsin diyorum bende artık 🤷🏻♀️