[silindi] Göğüsler ilk başta ne kadar süt üreteceğini bilmez bu yüzden süt akar, göğüs çok şiş olur. Zamanla, (bu durum bazılarında bir kaç ayda bazısında daha kısa sürede ) terbiye olur. Yani göğüs bebeğe yetecek kadar süt üretmeye başlar. Eğer kilo alımı varsa, çişli dışkılı bez sayısı normalse, emerken yutkunuyorsa, memede huzursuzluğu yoksa sütünüz yetiyordur. Siz yinede bol su tüketip, süt artması için kullandığınız, yediğiniz şeylere devam edin. 🌸