Oğlum 10 ay 11 günlük 2 3 aydır bizde de var bu durum ise başladığım içindir diye düşünmüştüm ama degil 🤷bugün doktoruma sordum gece emdiği için gazdan dolayı olabilir demişti. Humananin iyi geceler çayına başladım bugün inşallah faydası olur gece kalmak sorun değil de öyle ağlaması beni de çok üzüyor 😔