Kizlar anlamıyorum neden olduğunu anlayamiyorum sinirli bir bebek mesala bişey istiyor olmuyor hemen kendini yere atıp kendine vurmaya başlıyor şuan 13 aylık ve bu bı 3 aydır falan böyle sinirlendigi zaman kendine vuruyor ama bagzen de mutlu olup heyecanlandiginda kendine vuruyor tokat atıyor neden acaba şimdi soracaksınız evde şiddete eglimli kimse var mı ? Çocuk görüyor mu diye hayır yok hiç yook hemde çok sakin bir aile değiliz ama kimse kimseye şiddet göstermez bağırıp çağırmaz neden oluyordur acaba bilen yaşayan var mı ?