Berilismom Kızlar emziriyorum var mı hem emzirip hem aşı olanlar bugün ikinci doz biontech vuruldum ama hala içimde bir sıkıntı bebeğe yan etkisi olur mu diye😞
Tifil Köy okulunda öğretmenim ikinci dozu 26 Mart’ta yaptırdım. Hiçbir şey olmadı. Çocuk doktorumuz az da olsa bebeğe antikor geçtiğini söyledi hatta.
Berilismom Tifil banada öyle dedi mutlaka ol dedi oldum ama içimde bir korku birde sinovac neden olmadın biontech çok yan etkili diyen bir güruh var🧐
Merveeceeeee Bende 1.doz biontek oldum ve hemen emzirdim her hangi bi yan etki olmadi tabi cocuk doktoruna danışarak yaptrdim hiç problem olmaz yaptırabilirsiniz demisti
Berilismom Merveeceeeee bamada öyle dedi sonra sinovac olan arkadaşlar gözümü korkuttu biontech çok yan etkili birde emziriyorsun falan filan diye beynimi bulandırdılar 🤨
Merveeceeeee Berilismom benim çevrem de de vardı korkutanlar ama sadece doktoruma güvendim ve yaptrdim hem kendimi hem bebeğimi korumak için
Berilismom Merveeceeeee olmamız lazım zaten biliyorum aşı yaptırdığım yerdeki doktorlada konuştum oda yap ve yapma diyemem ama ömrümüz boyunca dünya kadar aşı olduk ve hepsinin yan etkileri var bu birazda piyango gibi birşey dedi😀
DenizEymen Memeyi bıraktı 2. Dozda pis dedi alakası var mı bilmiyorum bende allerji yaptı faranjit gibi oldu ateş olmadı oksuruk ve burun akintisi 10 gün sonra bir daha emmedi oglum
Lidya-t Aşı olmak hem bebeğinizi hem de evdekileri koruyormuş nefes yoluyla onlarda etkileniyor.Şu aşı karşıtı insanların dediklerine takılmayın bende biontech oldum yan etkisi falanda olmadı