elfcfcbz Yildizim01 bende başlıcam 4 ayda eltimin ilk çocuğu erken başladı bir şeyi yok çok şükür ama yoğurt vermem diyorum canım ya o da gaz yapıyomuş çünkü
elfcfcbz Ayferdemir açıyorum her sesi onada aldırış etmiyorlar ki kundaklamama imkan yok eller dışarıda olcak işte elleri kundağa almıyoruz Amin inşallah canım ya 🙏🏻
elfcfcbz Yildizim01 Domates, Kivi, Çilek, Bal, İnek Sütü gibi alerji yapmayacak besinler vercem mesela elma armut üzüm kırmızı erik şeftali kayısı o da sularını sıkıp bi çay kaşığı kadar
Yildizim01 elfcfcbz aslinda kundak yapsan iyi olur benimkiler de şuan istemiyorlar ama yapıyorum kundaga sarınca ilk bir iki ağlıyorlar ellerini cikarmaya çalışıyorlar baktiki baş edemiyorlar pes ediyorlar öyle uyuyorlar kundaksiz 1 2 defa denedim ellerini hareket ettikleri için hemen uyaniyorlar di
Cetinn Yildizim01 Merhaba bende aynı durumu yaşadım çok ıkınıyordu bebeğim özellikle emdikten sonra doktor muayenesindede ıkınırken görünce süt alerjisi olabilir dedi yani tabi tek ıkınma,gaz alerji demekmi bilmiyorum ama ben kesince süt ürünlerini rahatladı diyebilirim bebeğim. Tabi bi danışın doktorunuza isterseniz. İnşallah azalır en kısa zamanda 🙏
Yildizim01 Cetinn Canım hiç süt ürünleri tüketmiyorum gaz yapicak yemekleri yemiyrm ama bunlar her bebekte olan şeyler yapicak bir şey yok gaz sancısı her bebekte oluyr biz sadece onlari öyle görünce çektiği acılara dayanamiyoruz
elfcfcbz Cetinn arada yoğurt yiyorum peynir falan çok yemiyorum süt ürünleriyle çok haşır neşir de değilim aslında ama 🤷🏼♀️
elfcfcbz Yildizim01 sakındığın göze çöp batar derler ya gerçekten öyle ne kadar yaparsan yap olacağı varsa oluyor kimyon tüketiyorum rezene anason içiyorum yine de yararı olmuyor
Cetinn elfcfcbz işte tamda bende sırf ondan olurmu bilmiyorum canım doktor şüphelendi sadece inşallah olmaz öyle bişey🤲🏻🙂
Hndd elfcfcbz benim bebeğimde öyleydi korkutmak istemem ama 5.aya girince düzeldii yine biraz var ama eskisi kadar değil çok şükürr🙏
elfcfcbz Hndd en önemlisi sağlık tabi çok şükür onların varlığı yeter iyi olsunlar bu zamanları da geçiricez Allahın izniyle🙏🏻🥰
elfcfcbz Cetinn haklısın kuzum banada sordu hiç bir şey yediğimde bu çocuk daha kötü oldu dediğin oluyor mu kimisi farkediyo diye
Tosbik1406 elfcfcbz kuzum aslında biraz daha iyi eskiye göre ama huyu huysuz ben yanmışım ağlayanım yok 😄