busra_02 Artik yalnizca hasta alınıyor muayenelere.
Ama belki o hastanın özel bir durumu olabilir, kurtaj, bebeğin kalp atımı durması vesaire. Çünkü benim doktorum da kesinlikle eşimi falan almazdı muayeneye ancak gebeligimle ilgili hayati bir risk oluştu bu konu hakkında bilgi vermek için annemi aldı içeri. Bunun dışında eşi ilgilendiren bir konu olabilir ilişki vesaire gibi. Bu gibi durumlarda mecburen alınıyor bilgi vermek maksatlı.