Serpil51 Molfix diyorum ben yenidoğan bezini slepy almıştım o narin bacaklarına nasıl kıydım aman aman tövbe dedim hatta son 3 bez de kalmış yani dayanamayıp bim bezi almıştım kremli yumuşaktı iz yapmıyordu sonra da molfixE geçtim
Meyrannesi Sayeninannesi valla bende yapar mi pisik diye cok dusundum bana şokun bebeland die bezi var ya onu soylediler cok iyi bez diye molfixe gecmeyi dusunuyordum bi denim olmadi molfixe gecerin diyordum molfixi de cok sizdirma yapiyor dediler cevremde kullanan kisiler neyse denedim de pisik falan yapmadi sukrolsun ve artik bacaklarini skmiyor😊 yazik etmisim yavruma
Sayeninannesi Meyrannesi molfixe mi geçtiniz ? Bende geçicem elimdeki sleppy bitsinde ya yazık çocuklarımıza gerçekden
Meyrannesi Sayeninannesi yok şokun bezi var ya bebeland ona gecdim eger o pisik falan yapsaydi molfixe gecicekdim molfix icinde cok sizdirma yapiyor dediler su an memnunum ama bebelanddan
Aa1 banuyusuff 5.5 aylığız hem iz yapıyor hemde 2-3 saat sonra bez eskimiş bi hal alıyor. Molfix w geçmeyi düşünüyorum bend e
duru2603 banuyusuff evet o sorun hep var mecbur değiştirdim bezi ben yoksa memnundum ama iz yapiyor hep prima aktif bebeğe geçtim ona da parfüm sıkıyo hangi g. Akıl ettiyse.. sleepy ne güzel renksiz ve kokusuzdu