Ngngng ben uyutmuyorum iki saatte bir kendi otomatiğe bağlamış gibi sinyal veriyo gözünü kaşıyo burnunu ovuşturuyor gibi gibi işaretler ,memeye başladığında direkt gidiyordu.şimdi 3-4 saati buluyo uyku aralığı.iyi uyuyor mu diye sorarsanız o da yok 30 dk da maksimum uyanıyor