Bal-Kaymak banuyusuff 9 aylık olana kadar sleppy yeni doğan kullandım şuan sleepy bebek ıslak havlu kullanıyorum. Memnunum ben ince olanları sevmiyorum .
Masev Sleepy yenidogan kullaniyorum, unibaby de kullandim oncesinde sleepyden fiyat performans acisindan daha memnun kaldim
Prenses_annesi22 banuyusuff doğdugunda her ıslak mendılı denedım en son sleppy organik kullanyorm memnunum.
boncukhaniminannesi banuyusuff doğduğunda Molfix izotonik kullandım fakat çok pisik yaptı sonra Prima aldım oda aynı sekilde oldu daha sonra uni baby+ bebeland hangisi denk gelirse aldım ama uzun zamandır baby turco kullanıyorum çok memnunum
Naab banuyusuff 16 aylığa kadar Sleepy yenidoğan ıslak mendil şimdi ise kanz natural ıslak mendilini kullanıyorum