Kızlar öncelikle kızım bi haftadır ishal ve iki gündür de ateşliydi dişte çıkardı bu arada .. bende iki gündür grip gibiydim test yaptrdm covid oldugumu öğrendim şimdi sizce kızım covidden dolayımı ishaldir yoksa dişle alakalı veya üşütmektenmidir ya ishalin bi haftayı geçmesi normal mi ?? Yardım lütfen